Для карэктнай працы сайта
мы выкарыстоўваем cookies
Адхіліць
Прыняць усе
Націснуўшы «Прыняць усё», вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.
Брэстская вобл.
+375 (162) 35 00 81
Прыёмная
Пазваніць
+375 (162) 35 00 91
Долевае будаўніцтва
Пазваніць
Адрас офіса Брэст, вул. Фаміна, 10
Час працы 8:30 - 17:30
Адрас офіса
Брэст, вул. Фаміна, 10 Пазваніць
Мы ў вайберы
да спісу навін

Аўкцыён, заявы на ўдзел у аўкцыёне прымаюцца да 16.00 27.08.2025 г.

9 мін на чытанне 11 жніўня 2025

Аўкцыён адбудзецца 02 верасня 2025 года ў 11.00 па адрасе: г. Брэст, вул. Энгельса, 3 актавая зала

Заявы на ўдзел у аўкцыёне прымаюцца з 8.30 28.07.2025 г. да 16.00 27.08.2025 г. (перапынак з 13.00 да 14.00; вых.: суб., нядз.)

па адрасе: г. Брэст, вул. Леніна, 50-23. Кантактныя тэлефоны: 53 81 92.

Сайты: www.bgcn.by, www.brest-region.gov.by і www gki.gov.by

Найменне і месцазнаходжанне аб’екта: ізаляванае памяшканне з інв. № 100/D-152183, плошчай 55,9 кв.м (найменне – кватэра №3), размешчанае па адрасе: Брэсцкая вобл., г.Брэст, вул.Пятра Івашуціна, 19-3

Прадавец: камунальнае ўнітарнае прадпрыемства «Брэсцкае абласное ўпраўленне капітальнага будаўніцтва» г. Брэст, вул.Фаміна, тэл: 93 74 39

Пачатковы кошт продажу, руб. 196 000,00

Сума задатку, руб. 19 000,00

Арганізатар аўкцыённых таргоў – КУП “Брэсцкі гарадскі цэнтр па кіраванні нерухомасцю”,

Памер штрафу, які выплачваецца ў выпадках, вызначаных Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь “Аб некаторых пытаннях правядзення аўкцыёнаў (конкурсаў)” ад 05.05.2009 г. нумар 232, Палажэннем аб парадку продажу жылых памяшканняў дзяржаўнага жыллёвага фонду на аўкцыёне, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь1. 4200,00 рублёў.

ЗАЎВАГА:

Асоба, якая жадае прыняць удзел у аўкцыёне, асабіста або праз свайго прадстаўніка ва ўстаноўлены ў паведамленні тэрмін падае арганізатару аўкцыёну заяву на ўдзел у аўкцыёне па форме, вызначанай Міністэрствам жыллёва-камунальнай гаспадаркі, завераную банкам копію плацежнага даручэння аб пералічэнні грашовых сродкаў (задатку) на бягучы арганізатарам аўкцыёну пагадненне.

Да заявы на ўдзел у аўкцыёне дадаюцца:

копіі ўстаноўчых дакументаў і пасведчання аб дзяржаўнай рэгістрацыі юрыдычнай асобы, іх арыгіналы для наступнага запэўнення копій арганізатарам аўкцыёну – для юрыдычнай асобы, зарэгістраванай ва ўстаноўленым парадку на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь;

легалізаваныя ва ўстаноўленым парадку копіі ўстаноўчых дакументаў, выпіска з гандлёвага рэестра краіны паходжання (павінна быць праведзена не раней чым за шэсць месяцаў да падачы заявы на ўдзел у аўкцыёне) або іншы эквівалентны доказ статусу юрыдычнай асобы ў адпаведнасці з заканадаўствам краіны паходжання, дакумент аб фінансавай заможнасці, фінансаваны натарыяльна засведчанымі перакладамі на беларускую або рускую мову – для юрыдычнай асобы, не зарэгістраванай ва ўстаноўленым парадку на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь.

Пры падачы заявы на ўдзел у аўкцыёне і заключэнні пагаднення арганізатару аўкцыёну прад’яўляюцца:

фізічнай асобай – дакумент, які сведчыць асобу;

прадстаўніком фізічнай асобы – дакумент, які сведчыць асобу прадстаўніка, і натарыяльна завераная даверанасць;

прадстаўніком юрыдычнай асобы (у тым ліку ўпаўнаважанай службовай асобай) – даверанасць, выдадзеная юрыдычнай асобай, або дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы службовай асобы.

Сума задатку ў памеры не больш за 10% ад пачатковай цаны продажу прадмета аўкцыёну пералічваецца КУП “Брэсцкі гарадскі цэнтр па кіраванні нерухомасцю” на рахунак №BY73AKBB30127803600111000000 адкрыты ў ААТ «ААБ Беларусбанк», г. Мінск, код банка AKBB3 16.00 27.08.2025 года.

Парадак афармлення ўдзелу ў аўкцыёне і правядзенні таргоў вызначаецца Палажэннем аб парадку продажу жылых памяшканняў дзяржаўнага жыллёвага фонду на аўкцыёне, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.11.2010 г. №1695.

Пераможца аўкцыёну абавязаны:

— на працягу 10 рабочых дзён з дня зацвярджэння пратакола аб выніках аўкцыёну кампенсаваць арганізатару аўкцыёну суму, у лік кампенсацыі фактычных затрат на арганізацыю і правядзенне аўкцыёну, у тым ліку расходаў, звязаных з вырабам і прадастаўленнем удзельнікам дакументацыі, неабходнай для яго правядзення, канчатковы памер якіх вызначаецца да аўкцыёну і фіксуецца ў аўкцыёне.

Дагавор куплі-продажу аб’екта заключаецца на працягу 10 рабочых дзён паміж прадаўцом прадмета таргоў і пераможцам таргоў (адзіным удзельнікам таргоў) пасля прад’яўлення копіі плацежных дакументаў аб пералічэнні сумы фактычных затрат на арганізацыю і правядзенне таргоў ва ўстаноўленым парадку ў адпаведнасці з падпісаным у дзень правядзення таргоў адпаведным пратаколам.

Аплата кошту набытага жылога памяшкання ажыццяўляецца ў адпаведнасці з дагаворам куплі-продажу, які заключаецца, на працягу 30 каляндарных дзён з унясеннем 100 працэнтаў цаны продажу. Задатак, унесены пераможцам аўкцыёну, улічваецца пры канчатковых разліках за набыванае жылое памяшканне.